Cюжетно-тематичне заняття з математики з елементами інтегрованого навчання “Як ми Веселці допомагали”

admin 9 - Апрель - 2013

Склала вихователь
старшої групи №1
ДНЗ №19 м.Ужгорода
Бойчук Едіта Іванівна

Хід заняття

Жив-був на світі добрий чарівник. Він дуже любив малювати і все у своєму місті розфарбував різними кольорами. Допомагала йому в цьому подружка Веселка. Всі, хто жив у цьому місті були радісними і щасливими.

Але одного ранку чарівник прокинувся і побачив, що все навколо стало сірим і непривітним.

Це Веселка втратила свої кольори!

Як не намагався чарівник, використовуючи свої чари, повернути кольори Веселці, нічого не відбувалося.

І він вирішив звернутися до Вас по допомогу.

Надіслав конверти із математичними завданнями. Розв’язуєш завдання — можна відкрити колір веселки.

 I Конверт

Дидактична вправа “Знайди цифри”.

Мета: вправляти дітей у прямій та зворотній лічбі від 1 до10.

Матеріал: галявина із силуетами природних предметів, цифри.

( демонстративний ).

На звороті конветра — ілюстрація черепахи.

Перший звук у цьому слові “ч”.

Який колір ви знаєте, щоб назва його починалася на “ч”?

червоний”.

Відкриваємо червону смужку.

 II Конверт

Дидактична вправа “Парасолька”.

Мета: вчити дітей доповнювати числовий ряд цифрами, які пропущені; співвідносити цифру із відповідною кількістю предметів.

Матеріал: картки їз зображенням парасольки з числовим рядом, цифри, олівці.

( роздавальний ).

На звороті конверта ілюстрація “Осінь”.

Колір “Оранжевий”.

 III Конверт

Дидактична вправаХмара з дощиком”.

Мета: закріпити знання про склад числа.

Матеріал: силуети хмар; цифри, краплі дощу.

( демонстраційний ).

На звороті конверта — “журавель”.

Колір “жовтий”.

 IV Конверт

Дидактична вправа “Осінні листочки”.

Мета: вчити утворювати множини предметів та порівнювати їх, використовуючи поняття “більше”, “менше”, “порівну”.

Матеріал: картки із зображенням гілок із листочками.

( демонстраційний ).

На звороті конверта — “зозуля”.

Колір “зелений”.

 V Конверт

 Бліц-опитування.

  • Яка пора року?

  • Який місяць?

  • Скільки днів у тижні?

  • Який день перший? Шостий?

  • Скільки ніг у собаки?

  • Що настає після ночі?

    Мета: розвивати швидкість мислення.

На звороті конверта — “горобець”.

Колір “голубий”.

 Фізхвилинка.

 VI Конверт

 Дидактична вправа “Зберемо овочі”.

 Мета: вчити орієнтуватися на аркуші паперу, використовуючи в мовленні слова, які позначають місце розташування об’єктів одне відносно одного.

Матеріал: аркуші зеленого паперу ( город ), силуети овочів.

( роздавальний ).

На звороті конверта — “соняшник”.

Колір “синій”.

 VII Конверт

Дидактична вправа “Фігури, шикуйся в ряд”.

Мета: вправляти у порядковій лічбі, закріпити знання геометричних фігур.

Матеріал: набір площинних геометричних фігур різного кольору, розміру.

( демонстраційний ).

Дидактична вправа “Що зайве?”

Мета: вправляти у виділенні зайвого із множини предметів за різними ознаками.

Матеріал: картки із зображенням геометричних фігур, різних за кольором, формою, розміром.

( демонстраційний ).

Дидактична вправа “Чарівний олівець”.

Мета: вчити складати геометричні фігури в логічну послідовність відповідно до зразка.

Матеріал: силует олівця з наклеєним рядом геометричних фігур різного кольору, форми.

( демонстраційний та роздавальний ).

На звороті конверта — “фарби”.

Колір “фіолетовий”.

 

Веселка знову кольорова.

 

Чарівник дякує дітям і дарує кольорові олівці.

 

Для того, щоб отримувати новини ДНЗ на електронну пошту, впишіть іі адресу у формі справа і натисніть «Отримувати!»

Отримувати новини сайту на електронну пошту:

Прокоментувати


Рекомендуємо


Warning: realpath(): open_basedir restriction in effect. File(/tmp) is not within the allowed path(s): (/home/dnzn19/dnz19.com.ua/www:/home/dnzn19/.system/tmp:/usr/local/pear) in /home/dnzn19/dnz19.com.ua/www/wp-includes/functions.php on line 2081