Склала вихователь
старшої групи №1
ДНЗ №19 м.Ужгорода
Бойчук Едіта Іванівна
Хід заняття
Жив-був на світі добрий чарівник. Він дуже любив малювати і все у своєму місті розфарбував різними кольорами. Допомагала йому в цьому подружка Веселка. Всі, хто жив у цьому місті були радісними і щасливими.
Але одного ранку чарівник прокинувся і побачив, що все навколо стало сірим і непривітним.
Це Веселка втратила свої кольори!
Як не намагався чарівник, використовуючи свої чари, повернути кольори Веселці, нічого не відбувалося.
І він вирішив звернутися до Вас по допомогу.
Надіслав конверти із математичними завданнями. Розв’язуєш завдання — можна відкрити колір веселки.
I Конверт
Дидактична вправа “Знайди цифри”.
Мета: вправляти дітей у прямій та зворотній лічбі від 1 до10.
Матеріал: галявина із силуетами природних предметів, цифри.
( демонстративний ).
На звороті конветра — ілюстрація черепахи.
Перший звук у цьому слові “ч”.
Який колір ви знаєте, щоб назва його починалася на “ч”?
“червоний”.
Відкриваємо червону смужку.
II Конверт
Дидактична вправа “Парасолька”.
Мета: вчити дітей доповнювати числовий ряд цифрами, які пропущені; співвідносити цифру із відповідною кількістю предметів.
Матеріал: картки їз зображенням парасольки з числовим рядом, цифри, олівці.
( роздавальний ).
На звороті конверта ілюстрація “Осінь”.
Колір “Оранжевий”.
III Конверт
Дидактична вправа “Хмара з дощиком”.
Мета: закріпити знання про склад числа.
Матеріал: силуети хмар; цифри, краплі дощу.
( демонстраційний ).
На звороті конверта — “журавель”.
Колір “жовтий”.
IV Конверт
Дидактична вправа “Осінні листочки”.
Мета: вчити утворювати множини предметів та порівнювати їх, використовуючи поняття “більше”, “менше”, “порівну”.
Матеріал: картки із зображенням гілок із листочками.
( демонстраційний ).
На звороті конверта — “зозуля”.
Колір “зелений”.
V Конверт
Бліц-опитування.
-
Яка пора року?
-
Який місяць?
-
Скільки днів у тижні?
-
Який день перший? Шостий?
-
Скільки ніг у собаки?
-
Що настає після ночі?
Мета: розвивати швидкість мислення.
На звороті конверта — “горобець”.
Колір “голубий”.
Фізхвилинка.
VI Конверт
Дидактична вправа “Зберемо овочі”.
Мета: вчити орієнтуватися на аркуші паперу, використовуючи в мовленні слова, які позначають місце розташування об’єктів одне відносно одного.
Матеріал: аркуші зеленого паперу ( город ), силуети овочів.
( роздавальний ).
На звороті конверта — “соняшник”.
Колір “синій”.
VII Конверт
Дидактична вправа “Фігури, шикуйся в ряд”.
Мета: вправляти у порядковій лічбі, закріпити знання геометричних фігур.
Матеріал: набір площинних геометричних фігур різного кольору, розміру.
( демонстраційний ).
Дидактична вправа “Що зайве?”
Мета: вправляти у виділенні зайвого із множини предметів за різними ознаками.
Матеріал: картки із зображенням геометричних фігур, різних за кольором, формою, розміром.
( демонстраційний ).
Дидактична вправа “Чарівний олівець”.
Мета: вчити складати геометричні фігури в логічну послідовність відповідно до зразка.
Матеріал: силует олівця з наклеєним рядом геометричних фігур різного кольору, форми.
( демонстраційний та роздавальний ).
На звороті конверта — “фарби”.
Колір “фіолетовий”.
Веселка знову кольорова.
Чарівник дякує дітям і дарує кольорові олівці.