admin 13 - Декабрь - 2012

Одним із основних завдань закладу є реалізація особистісно – орієнтованої моделі навчання та створення  і облаштування сприятливого розвивального середовища для організації різноманітних видів індивідуального та підгрупового навчання. З цією метою на період 2012-2017 років передбачено:

  • Створення різноманітних осередків у розвивальному просторі
  • Оснащення матеріально – технічної бази педагогічного процесу
  • Обладнання “ Кімнати психологічного затишку ”
  • Зміцнення фізкультурно – спортивної бази
  • Створення осередку музично – естетичної дитячої творчості
  • Створення дослідницько – експериментального майданчику

   Методичний кабінет закладу  — це осередок для вивчення та впровадження психолого – педагогічних інновацій в навчально-виховний процес

 

Одна з складових методичної роботи з педагогічними кадрами —  семінар — практикум з впровадження інноваційних технологій в навчально — виховний процес.

Саме створення відповідних умов для вивчення та впровадження в навчально — виховний процес  інноваційних методик і технологій дає змогу методисту вивчити рівень роботи вихователів , визначити позитивні тенденції щодо реалізації освітніх завдань та виявити теоретичні і практичні питання, які потребують методично – педагогічної допомоги.

Робота психологічної служби дошкільного закладу

Основні пріоритетні завдання психологічної служби закладу:
  • Удосконалення діагностичної та корекційно – розвивальної роботи з дітьми, які мають прояви імпульсивно, агресивної і тривожної поведінки.
  • Використання  методичних та психологічних аспектів корекційно-розвивальної роботи щодо психологічної готовності до навчання в школі.
Головні напрямки роботи психологічного супроводу дітей:
  • Активна участь та вплив на процес розвитку, виховання та навчання дошкільників з метою  збереження фізичного та психоемоційного здоров2я дітей.
  • Психологічний супровід дітей раннього віку в процесі адаптації до умов дошкільного закладу.
  • Корекційно – розвивальна робота щодо підготовки до навчання в школі.
  • Активна співпраця з педагогами та батьками з питань психологічного розвитку дитини.

В психологічному кабінеті створено цікаве розвивально – навчальне середовище і для роботи практичного психолога закладу , яке включає проведення діагностичної та корекційно – відновлювальної роботи з різних напрямків психолого – педагогічного супроводу освітнього процесу.

Гірей Тетяна Йосипівна, практичний психолог ДНЗ №19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Корекційно-розвивальна робота з дітьми старшої групи

Веселі вправи для наших пальчиків…

Створення розвивального середовища для формування логіко – математичної компетентності

 Математику ми любим, з математикою ми дружим…

Бойчук Єдіта Іванівна, вихователь ДНЗ №19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Сучасні підходи до створення розвивального мовленнєвого  середовища у ДНЗ:           

  •  Мовленнєві інтегровані заняття та методичні основи використання їх в освітньому процесі .
     
  • Інтерактивні технології розвитку мовлення дітей дошкільного віку.

Фоміна Жанна Володимирівна, вихователь ДНЗ №19

 

Клицько Інга Іванівна, музичний керівник ДНЗ №19

 

 

 

 

 

 

Передовий педагогічний досвід «Розвиток  творчих здібностей  дітей дошкільного  віку засобами  музично-театралізованоі діяльності за концепцією Карла Орфа», 2011-2012 р.                                   

 Створення  музично —  естетичного розвивального  середовища в ДНЗ№19    

Фрагмент оформлення музичного залу до Свята Осені

  Запрошуємо до нас на осінній ярмарок!

 

 

 

 

 Ми – маленькі  україночки!!!

 

 

 

            

Осінь щира, осінь мила, осінь золота…

 

 

 

 

 

 

Фрагмент музично-тематичного ранку “ Новий Рік ”

 

 

 

В гості до дітей завітали Дід Мороз , Мальвіна і Буратіно!

 

 

 

 

 

 

Драматизація казки “ Ріпка ”,

2012 рік

 

 

 

 

 

 

“ Ми, маленькі, українці, щиро Вас вітаємо!

Гарну пісню ми для Вас  радо заспіваємо…”

 

Трашевська Єлизавета Степанівна, фіз. інструктор ДНЗ №19

 

 

 

 

З фізкультурою ми дружимо!

 

 

 

 

Сонце, повітря та вода – найкращі наші друзі!

 

 

 

 

 

Наш куточок природи

Пунейко Антоніна Антонівна, вихователь ДНЗ №19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Знайомтесь – черепаха Аха!

Гецко Єва Михайлівна, вихователь ДНЗ №19

 

 

 

 

 

 

Влітку ми займаємось на майданчику!

Кий Сідонія Василівна, вихователь ДНЗ №19

 

 

 

 

 

Всі разом будуємо  наше місто!

Для того, щоб отримувати новини ДНЗ на електронну пошту, впишіть іі адресу у формі справа і натисніть «Отримувати!»

Отримувати новини сайту на електронну пошту:

 

1 коментар

  1. Тетяна:

    Наші педагоги — Антоніна Антонівна і Лариса Іванівна — Ви найкращі, мало хто вміє зараз так щиро любити чужих дітей, адже тільки там, де є любов, може бути і радість, і усмішка, і щастя. Моя дитина в садочку посміхається і розвивається, тому я щаслива мама. Дякую Вам. 

Прокоментувати


Рекомендуємо


Warning: realpath(): open_basedir restriction in effect. File(/tmp) is not within the allowed path(s): (/home/dnzn19/dnz19.com.ua/www:/home/dnzn19/.system/tmp:/usr/local/pear) in /home/dnzn19/dnz19.com.ua/www/wp-includes/functions.php on line 2081