Одним із основних завдань закладу є реалізація особистісно – орієнтованої моделі навчання та створення і облаштування сприятливого розвивального середовища для організації різноманітних видів індивідуального та підгрупового навчання. З цією метою на період 2012-2017 років передбачено:
- Створення різноманітних осередків у розвивальному просторі
- Оснащення матеріально – технічної бази педагогічного процесу
- Обладнання “ Кімнати психологічного затишку ”
- Зміцнення фізкультурно – спортивної бази
- Створення осередку музично – естетичної дитячої творчості
- Створення дослідницько – експериментального майданчику
Методичний кабінет закладу — це осередок для вивчення та впровадження психолого – педагогічних інновацій в навчально-виховний процес
Одна з складових методичної роботи з педагогічними кадрами — семінар — практикум з впровадження інноваційних технологій в навчально — виховний процес.
Саме створення відповідних умов для вивчення та впровадження в навчально — виховний процес інноваційних методик і технологій дає змогу методисту вивчити рівень роботи вихователів , визначити позитивні тенденції щодо реалізації освітніх завдань та виявити теоретичні і практичні питання, які потребують методично – педагогічної допомоги.
Робота психологічної служби дошкільного закладу
Основні пріоритетні завдання психологічної служби закладу:
- Удосконалення діагностичної та корекційно – розвивальної роботи з дітьми, які мають прояви імпульсивно, агресивної і тривожної поведінки.
- Використання методичних та психологічних аспектів корекційно-розвивальної роботи щодо психологічної готовності до навчання в школі.
Головні напрямки роботи психологічного супроводу дітей:
- Активна участь та вплив на процес розвитку, виховання та навчання дошкільників з метою збереження фізичного та психоемоційного здоров2я дітей.
- Психологічний супровід дітей раннього віку в процесі адаптації до умов дошкільного закладу.
- Корекційно – розвивальна робота щодо підготовки до навчання в школі.
- Активна співпраця з педагогами та батьками з питань психологічного розвитку дитини.
В психологічному кабінеті створено цікаве розвивально – навчальне середовище і для роботи практичного психолога закладу , яке включає проведення діагностичної та корекційно – відновлювальної роботи з різних напрямків психолого – педагогічного супроводу освітнього процесу.
Корекційно-розвивальна робота з дітьми старшої групи
Веселі вправи для наших пальчиків…
Створення розвивального середовища для формування логіко – математичної компетентності
Математику ми любим, з математикою ми дружим…
Сучасні підходи до створення розвивального мовленнєвого середовища у ДНЗ:
- Мовленнєві інтегровані заняття та методичні основи використання їх в освітньому процесі .
- Інтерактивні технології розвитку мовлення дітей дошкільного віку.
Передовий педагогічний досвід «Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами музично-театралізованоі діяльності за концепцією Карла Орфа», 2011-2012 р.
Створення музично — естетичного розвивального середовища в ДНЗ№19
Запрошуємо до нас на осінній ярмарок!
Ми – маленькі україночки!!!
Осінь щира, осінь мила, осінь золота…
В гості до дітей завітали Дід Мороз , Мальвіна і Буратіно!
Драматизація казки “ Ріпка ”,
2012 рік
“ Ми, маленькі, українці, щиро Вас вітаємо!
Гарну пісню ми для Вас радо заспіваємо…”
З фізкультурою ми дружимо!
Сонце, повітря та вода – найкращі наші друзі!
Наш куточок природи
Знайомтесь – черепаха Аха!
Влітку ми займаємось на майданчику!
Всі разом будуємо наше місто!
Наші педагоги — Антоніна Антонівна і Лариса Іванівна — Ви найкращі, мало хто вміє зараз так щиро любити чужих дітей, адже тільки там, де є любов, може бути і радість, і усмішка, і щастя. Моя дитина в садочку посміхається і розвивається, тому я щаслива мама. Дякую Вам.