Інтеграване заняття з розвитку мовлення «Подорож до осіннього лісу»

admin 2 - Декабрь - 2013

Заняття підготувала

вихователь ДНЗ №19 Фоміна Ж.В

Завдання: вчити  складати розповіді за картиною та з власного досвіду, за зразком, поданим вихователем. Збагатити словник дітей словами, що означають осінні явища, вчити добирати антоніми, синоніми.
Формувати інтонаційну виразність мовлення, вміння працювати за словесною інструкцією. Виховувати увагу, організованність.

Хід заняття

podoroz-do-osinnogo-lisy

1. Розгляд картинки «Як звірі до зими готуються». Бесіда за картиною:

  1. Кого намалював художник?
  2. Як змінюється життя лісових мешканців восени?
  3. Як по іншому можна б назвати цю картину?

2. 1. Відгадування загадок про тварин ( білка, їжак, заєць, лисиця, ведмідь ).

podoroz-do-osinnogo-lisy    podoroz-do-osinnogo-lisy

 

 

podoroz-do-osinnogo-lisy    podoroz-do-osinnogo-lisy

 ijachok

Після правильної відповіді дитина отримує картинку із зображенням тварини, які він назвав.
2.2. Повторення чистомовки з попереднього заняття на звук «л»:

Ла-ла-ла-
Міла молоко пила.
Лі-лі-лі-
В неї рученьки малі.

3. Розповідь про воду в лісі: чистий струмок.

Дидактична вправа «Пісенька струмка»

Дослід з водою на розвиток слуху: чути звук «ж». Підібрати синоніми до поняття ллється: журчить, біжить, квапиться, поспішає і.т.д. ( Переливання води з посуду в посуд.)

4. Вивчення нової чистомовки на звук «ж»:

Жа-жа-жа,
Жа-жа-жа-
Палка впала на вужа.
Жу-жу-жу,
Жу-жу-жу-
Я йому допможу.

Для того, щоб отримувати новини ДНЗ на електронну пошту, впишіть іі адресу у формі знизу і натисніть«Отримувати!»

Отримувати новини сайту на електронну пошту:

Прокоментувати


Рекомендуємо


Warning: realpath(): open_basedir restriction in effect. File(/tmp) is not within the allowed path(s): (/home/dnzn19/dnz19.com.ua/www:/home/dnzn19/.system/tmp:/usr/local/pear) in /home/dnzn19/dnz19.com.ua/www/wp-includes/functions.php on line 2081