Методичні рекомендації для вихователів «Календарне планування та організація роботи з дітьми влітку протягом дня». АНКЕТА ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ «Особливості планування навчально – виховної роботи в літній період»

admin 17 - Июнь - 2020

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ

«КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ДІТЬМИ ВЛІТКУ ПРОТЯГОМ ДНЯ»

 До педагогічної ради 02.06.2020

Складено вихователем – методистом  ЗДО №19   Гірей Т.Й.

Перспективне та календарне планування освітньої роботи в літній період здійснюється відповідно тих самих вимог, що й впродовж навчального рокую проте, складуючи план, слід враховувати специфіку організації та змістосвітньо – виховної роботи з дітьми у літній період, а саме: максимальне перебування дітей на свіжому повітрі, наявність зведений різновікових груп, посилена увага до загартовуючи процедур тощо.

       Вихователі відображають освітню діяльність з дітьми в літній оздоровчий період у перспективному плані роботи на місяць та у календарному плані роботи на тиждень.

      У перспективному плані слід передбачити:

1.Правильний розподіл часу при організації життєдіяльності дітей упродовж дня.

2.За гартувальні процедури із зазначенням назв процедур та норм загартування

3.Комплекси вправ ранкової гімнастики та гігієнічної гімнастики після сну на кожні два тижні

4.Зміст навчально – виховної роботи з дітьми на кожен тиждень – тематика занять, орієнтовні форми роботи тощо.

5.Форми роботи з батьками.

            У календарному плані відображають зміст  освітнього процесу з групою на кожен день, при цьому вихователі мають забезпечити чергування спокійної та активної діяльності, правильний розподіл фізичного та психічного навантаження та відпочинку на протязі дня тощо. З цією метою педагоги мають передбачити на щодень раціональне поєднання різних видів і форм проведення організованої та самостійної ( ігрової, рухової, пізнавальної, комунікативно – мовленнєвої, художньої та інших видів ) діяльності дітей.

РАНКОВИЙ ПРИЙОМ:

- Індивідуальна робота, її вид із зазначенням імен дітей, мети, необхідних матеріалів

- Бесіди на морально – етичні та загально пізнавальні теми з підгрупами дітей

- Ігрову діяльність: сюжетно – рольові, конструктивно – будівельні, дидактичні, рухливі ігри

- Спостереження за  об»єктами та явищами довкілля

- Трудові доручення та чергування

- Робота з формування культурно – гігієнічних навичок

- Самостійна діяльність дітей.

 У ПЕРШУ ПОЛОВИНУ ДНЯ, після сніданку, з дітьми проводять організовану навчально – пізнавальну діяльність у формі занять різного спрямування :

- З фізичного розвитку ( заняття з фізичного розвитку потрібно проводити щоденно)

- З пізнавального розвитку

- З комунікативно – мовленнєвого розвитку

- З художньо – естетичного розвитку.

     Плануючи заняття, необхідно зазначати їх освітній напрям, тему мету ( освітні завдання), матеріал та обладнання.

     Основний час прогулянок слід відводити різноманітній ігровій діяльності дітей, використовуючи всі види ігор: сюжетно – рольові, конструктивно – будівельні, театралізовані, дидактичні, рухливі тощо.

     У календарному плані освітньої роботи вихователя під час денних прогулянок також доцільно передбачити:

*Загартувальні процедури.

*Спостереження за предметами, явищами навколишнього світу та екскурсії у природу, до музеїв, бібліотек, магазинів, парків тощо.     

*Створення умов для самостійної діяльності дітей: ігрової, рухової, музичної,образотворчої,театралізованої,пізнавальної,                 пошуково – дослідницької тощо)

*Залучення дітей до  різних видів колективної трудової діяльності  ( з усіє групою або підгрупами), індивідуальних та групових доручень, зокрема: прибирання групових кімнат, ремонт книг, настільних ігор, прання лялькової білизни, виготовлення іграшок саморобок, праця на майданчику, у природі, у квітнику, на городі тощо.

*Різни види розваг, зокрема:

- фізкультурні розваги 2 рази на місяць

- різні види театрів

- дитячі концерти

- музичні та літературні дозвілля

- інсценізації

*Індивідуальна робота з дітьми, окремо або підгрупами по 2-4 дітей за різними змістовими напрямами ( при плануванні зазначати імена дітей, напрям роботи, мету, матеріал)

У вечірні години доцільно планувати ті види діяльності, що за змістом сприяли б узагальненню, уточненню та закріпленню умінь і навичок дітей, а саме:

*Спостереження

*Творчі та дидактичні ігри

*Колективна праця і доручення

*Фізичні вправи та рухливі ігри середньої рухливості

*Індивідуальна робота.

*Види роботи з батьками

       Дотримання методичних вимог щодо планування освітньої роботи та організації життєдіяльності дітей у літку, ефективне використання оздоровчих сил природи дасть змогу педагогами створити необхідні умови для зміцнення здоров»я та гармонійного розвитку вихованців.

       В умовах послаблення карантину з метою збереження здоров»я дітей всі заняття при умові сприятливих погодних умов проводяться на майданчику.

Анкета для вихователів

«Особливості планування навчально – виховної роботи в літній період»

                                                               Складено вихователем – методистом Гірей Т.Й

                                                               до педагогічної ради  02.06.2020

1.Що слід враховувати при перспективному та календарному плануванні  освітнього процесу влітку?  ________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

2.Що потрібно передбачити при складанні перспективного плану роботи на літо?

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3.Вимоги до складання календарного плану роботи:

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

4.Що доцільно планувати в ранкові години?_____________________________________

___________________________________________________________________________  

 ___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

5.Назвіть  форми роботи з дітьми в першу половину дня:__________________________

___________________________________________________________________________

 

 

 

______________________________________________________________________________

6.Перерахуйте  види та форми  роботи з дітьми на прогулянках :____________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

7.Вимоги та зміст роботи у вечірні години влітку  ____________________________________

 

__________________________________________________________________

Порекомендуйте запис друзям:

Прокоментувати


Рекомендуємо

Шановні гості! Отримуйте оновлення сайту ЗДО №19 на електронну скриньку! Впишіть іі адресу у формі знизу і натисніть"Отримувати!"
Ми знаходимося за адресою: м. Ужгород, вул.Вілмоша Ковача, 22 тел. ( 0312 ) 2 - 65 - 17 Електронна скринька: dnzn19@gmail.com