30 січня 2013 року в ДНЗ № 19 відбулося методичне об’єднання вихователів молодших груп м.Ужгород, яке розпочалося з презентаціі закладу завідуючою Криванич С.О.
За планом роботи методичного об’єднання вихователі дошкільних закладів міста переглянули заняття педагогів, які атестуються в 2013 році з присвоєнням кваліфікаційноі категоріі "спеціаласт вищоі категоріі".
Вихователь Єдрзеяк К.С показала сюжетне заняття з елементами інтегрованого навчання в 2 молодшій групі № 1 - "Зимовий калейдоскоп".
no images were found
Вихователь Бодак Г.І провела сюжетне заняття з елементами інтегрованого навчання - "Весела зимова мозаіка".
Наступним кроком стали відеопрезентаціі педагогічних досвідів роботи вихователів:
- Єдрзеяк К.С - "Розвиток соціально-емоційноі сфери як запорука зміцнення та збереження психоемоційного здоров’я дітей дошкольного віку".
- Бодак Г.І - "Механізм впровадження індивідуального та диференційованого підходів в роботі щодо зміцнення психофізичного здоров’я дітей дошкільного віку".
В обговоренні побачених освітніх заходів прийняли участь : Романчак О.О - методист управління освіти Ужгородськоі міськоі ради та вихователі міських закладів.
Зацікавила присутніх виставка теоретичних і практичних матеріалів.
Теоретичні та практичні матеріали виставки "Навчально-методичне забезпечення освітньо-виховного процесу ДНЗ №19"
Свою "Методичну скарбничку" педагоги закладів міста поповнили наступними матеріалами:
- Орієнтовний режим дня ДНЗ №19 з врахувааням форм роботи щодо збереження та зміцнення психофізичного здоров’я дітей дошкільного віку;
- Орієнтовні напрямки роботи ДНЗ №19 щодо зміцнення і збереження психофізичного здоров’ я дошкільників ( Психофізіологічний блок );
- Ігри з тонізуючим і тренуючим психофізичним навантаженням;
- Ігри для дітей з бронхолегеневими захворюваннями;
- Дихальна гімнастика;
- Вправи для посилення кровообігу та зняття втоми;
- Рекомендаціі "Як дорослі можуть сприяти емоційному розвитку дитини".
Для того, щоб отримувати новини ДНЗ на електронну пошту, впишіть іі адресу у формі справа і натисніть "Отримувати!"