№ | Дата |
ПЛАН ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ РОБОТИ НА КАРАНТИНІ ВИХОВАТЕЛЯ ЗДО№19 ЄДРЗЕЯК К.С.
|
1 | 12.03.2020
(упродовж Кар-нту) |
Опрацювала лист Міністерства Освіти і Науки України , щодо карантину , який передбачає заборону відвідування закладів освіти , заходи запобігання поширення хвороби , проявів хвороби та дій у випадку захворювання |
2 | 16.03.2020 | Опрацювала Закон Ураїни " Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби від 16.03.2020. Згідно тексту законопроекту , передбачається, що порушення правил карантина людей , санітарно-гігієнічних, санітарно-противоепідемічних правил та норм передбаченим Законом України , тягне за собою накладання штрафу на громадян від 1 до 2 тис. мінімальнихдоходів громадян, на посадових осіб в розмірі від 2 до 10 тис. мінімальних доходів громадян. |
3 | 17.03.2020 | За рішенням тимчасових обласних протиепідемічних комісій
1)відмовитись від проведення та участі у масових заходах в приміщеннях та на території закладів освіти, зокрема пробного зовнішнього незалежного оцінювання, олімпіад, змагань, конкурсів, виставок тощо; 2)не направляти здобувачів освіти та співробітників закладів до країн з високим ступенем ризику зараження; 3)інформувати здобувачів освіти та співробітників закладів щодо того, як запобігти поширенню хвороби, та дій у випадку захворювання; 4)розробити заходи щодо проведення занять за допомогою дистанційних технологій та щодо відпрацювання занять відповідно до навчальних планів після нормалізації епідеміологічної ситуації; 5)розробити заходи щодо часткового переведення працівників на дистанційну роботу; 6)забезпечити профілактичні заходи, які попередять масове розповсюдження гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом, і гострих респіраторних інфекцій; 7)виділити у гуртожитках закладів профтеху, фахової передвищої, вищої, післядипломної освіти місця для ізоляції здобувачів освіти з ознаками гострих респіраторних захворювань; 8)виконувати рішення тимчасових обласних протиепідеміологічних комісій; 9)обмежити проведення запланованих нарад, перевірок, експертиз до нормалізації епідеміологічної ситуації.
|
4 | 18.03.2020 | Підчас відвідування дитячого садочку проводила дезінфекцію групової кімнати , дитячих іграшок, меблів, дверних ручок , тощо. |
5 | 19.03.2020 | Ознайомила батьків із особливостями організації режиму дітей вдома у період карантину. Написала інформацію у групу батьків що повинна знати дитина про коронавірус , за яких симптомів звертатися до лікаря, які правила поведінки під час карантину. |
6 | 20.03.2020 | Розробила конспект занять з розділу сенсорне виховання у першій молодшій групі та заняття з мовленнєвого розвитку. |
7 | 23.03.2020 | Надіслала орієнтовний розпорядок дня, який можуть організовувати батьки вдома для своїх дітей:
- ранкова гімнастика; - логоритміка (вправляння у звуковимові: чистомовки, вправи з язичком); - спільне приготування сніданку, обіду, вечері, сервіровка столу, прибирання; Надсилання орієнтовного розпорядку дня, який можуть організовувати батьки вдома: - ранкова гімнастика; - логоритміка (вправляння у звуковимові: чистомовки, вправи з язичком); - спільне приготування сніданку, обіду, вечері, сервіровка столу, прибирання; - організація специфічно дитячих видів діяльності (образотворчої, художньо-естетичної, спілкування, ігор і т.і.); - прогулянки з дотриманням усіх рекомендацій захисту |
8 | 24.03.2020 | Прибирання дитячого майданчику , копання квітника та висадження квітів. |
9 | 25.03.2020 | Оновлення дидактичних матеріалів для розвитку дрібної моторики рук. |
10 | 26.03.2020 | Виготовила дидактичну гру «Залатай килимок»
Виготовлення атрибутів до тижня безпеки дорожнього руху. |
11 | 27.03.2020 | Опрацювання статті А. Тристан «читаємо разом». З метою ознайомитись з досвідом реалізації , популярізації книжки в дитячому садку. «дошкільне виховання» 2019р, №5 |
12 | 30.03.2020 | Поповнила картотеку фізкультхвилнок
Виготовила дидактичну гру із сенсорного виховання «Знайди гараж для Автомобілля» |
13 | 31.04.2020 | Опрацювала статтю К.Крутій «Педагогіка калабані».
З метою поглибити знання про практичні втілення принципу природовідповідності в освітній процес,уточнти поняття-здоров`язбережувальні, здоров`яформувальні та здоров`ярозвивальні технології. «Дошкільне виховання» 2019р,№6 |
14 | 01.04.2020 | Перегляд педради як застосовувати мнемотехніку в роботі з дошкільниками, як мнемотехніка допомагає дітям керувати процесом запам’ятовування ,удосконалювати своє мовлення , сприяє розвитку асоціативного й образного мислення , уваги. |
15 | 02.04.2020 | Створила картотеку рухливих ігор на першу молодшу групу . |
16 | 03.04.2020 | Виготовила дидактичну гру «склади пірамідку»
Виготовлення дидактичних матеріалів для розвитку сенсорної моторики
|
17 | 07.04.2020 | Перегляд вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину :корисні матеріали на допомогу педагогу». З метою отримати інформацію про використання методичних розробок та способи організувати навчання та дозвілля учасників освітнього процесу під час карантину. |
18 | 08.04.2020 | Опрацювала статтю І.Кондратюк «Перезавантаження». ( «Дошкільне виховання» 2019р, №8 |
19 | 09.04.2020 | Пошук та підготовка матеріалів для створення пам'ятки для батьків та вихователів з питань безпеки життєдіяльності. |
20 | 10.04.2020 | Пошук та підготовка матеріалів для поповнення папки « Консультації батьків»
(мобільні телефони : користь чи шкода) |
21 | 13.04.2020 | Перегляд вебінару « Організація ігор і вправ, спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей . ( методика « пластичного дзеркала»). З метою оволодіння навичками організації та проведення ігор і вправ за методикою «пластичного дзеркала». |
22 | 14.04.2020 | Перегляд майстеркласу зі створення писанки. Виготовлення атрибутів до свята Великодня |
23 | 15.04.2020 | Перегляд вебінару на тему « цікаві розробки для дошкільнят» |
24 | 16.04.2020 | Створила скарбничку художнього слова «Вірші про Великдень» та поповнила папку « Розвиток мовлення та художня література» |
25 | 17.04.2020 | Запропонувала у групу батьків тему тижня «Україна – рідний край» |
26 | 17.04.2020 | Запропонувала батькам організувати фотоконкурс « Моя пасочка» |
27 | 21.04.2020 | Ознайомилася з новинками видавництв методичних посібників для вихователя . видавництво «Ранок».
Конспект заняття з мовленнєвого спілкування «Казкова крамничка» Виготовила конспект заняття з мовленнєвого спілкування для дітей середньої групи « На лісовій галявині» |
28 | 22.04.2020 | Пошук та підготовка матеріалі для поповнення папки «Консультації для батьків» |
29 | 23.04.2020 | Пошук та підготовка покидькових матеріалів для виготовлення ігор для розвитку дрібної моторики . |
30 | 24.04.2020 | Пошук та підготовка матеріалів для поповнення папки «Консультації для батьків» «Мовлення дорослих – взірець для наслідування». |
31 | 27.04.2020 | Виготовила ігри «Малюємо двома руками»
У батьківський куточок підготувала матеріал «Пам'ятки із питань безпеки життєдіяльності» |
32 | 28.04.2020 | Пошук та виготовлення матеріалів для розвитку дрібної моторики рук. |
33 | 29.04.2020 | Пошук та підготовка матеріалів для створення папки «Артикуляційна гімнастика» |
34 | 30.04.2020 | Пошук матеріалів для оновлення картотеки дидактичних ігор. |
35 | 01.05.2020 | Консультація для батьків «Про користь чарівної казки» |
36 | 04.05.2020 | Опрацювала методичні рекомендації для педагогічних працівників
Розробила завдання з математики «Математичні приклади» |
37 | 05.05.2020 | Виготовила дидактичну гру для розвитку дрібної моторики «Кольорові втулочки»(макарони).
Виготовила дидактичну гру «4 зайвий» |
38 | 06.05.2020 | Опрацювала матеріал «Інноваційні технології мовленнєвого розвитку дошкільників». За опрацьованим матеріалом відповіла на запитання анкети до даної теми. |
39 | 07.05.2020 | Виготовила дидактичну гру з математики «Порахуй кружечки»
Виготовила дидактичну гру «У воді, на землі, у повітрі» |
40 | 08.05.2020 | Створила папку роботи з батьками «Старша група»
Зробила дидактичну гру «Посади метелика на квітку» |
41 | 11.05.2020 | Вготовила дидактичну гру з математики « Веселі фігурки»
Виготовила гру з математики «яблучка та веселі черв’ячки» |
42 | 12.05.2020 | Пошук та поповнення матеріалів «Консультація батьків «мобільні телефони: користь чи шкода»»
Підготувала комплекси артикуляційних вправ |
43 | 13.05.2020 | Виготовила дидактичну гру «чия тінь?»
Виготовила дидактичну гру «Збираємо урожай» |
44 | 14.05.2020 | Розробила картотеку «Дидактичні ігри , як засіб забезпечення сенсорного виховання дітей раннього віку».
Зробила дидактичну гру «Хто що їсть» |
45 | 15.05.2020 | Виготовила дидактичну гру з математики «Порівняй»( більше , менше, порівну).
Виготовила дидактичну гру на орієнтування у просторі . |
46 | 18.05.2020 | Написала конспект заняття з мовленнєвого спілкування для дітей 3 року життя «Кішка Мурка в гостях у малят»
Виготовила дидактичну гру з мовленнєвого спілкування «Де чий хвостик?» |
47 | 19.05.2020 | написала конспект з мовленнєвого спілкування для дітей другої молодшої групи «Пригоди козенят».
Консультація для батьків «Мовлення дорослих – взірець для наслідування» |
49 | 20.05.2020 | Виготовила картотеку дидактичних ігор для молодшої групи « Мовленнєві ігри за допомогою гри»
Виготовила дидактичну гру з математики «порахуй та розмалюй» |
50 | 21.05.2020 | Підібрала та створила матеріал з розвитку мовлення «Ми весело граємо – знання перевіряємо»
Опрацювала матеріал «Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей(методика пластичного дзеркала )» |
51 | 22.05.2020 | Опрацювала матеріал «Методика Марії Монтессорі та ігри з її методики» |
52 | 25.05.2020 | Виготовила пальчиковий театр до казки « Теремок», «Колобок», «7 Козенят», «Курочка ряба»
Виготовила дидактичну гру з математики «Порахуй та з'єднай» Виготовила дидактичну гру «Створи емоції» |
Звіт про роботу в ІІ півріччі
2019 – 2020 н. р.
вихователя ЗДО№19
Єдрзеяк К.С
(+ дистанційна робота на карантині)
01.06.2020 року.
До педради
1. Опрацювала лист Міністерства Освіти і Науки України , щодо карантину , який передбачає заборону відвідування закладів освіти , заходи запобігання поширення хвороби , проявів хвороби та дій у випадку захворювання
2. Опрацювала Закон України " Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби від 16.03.2020. Згідно тексту законопроекту , передбачається, що порушення правил карантина людей , санітарно-гігієнічних, санітарно-противоепідемічних правил та норм передбаченим Законом України , тягне за собою накладання штрафу на громадян від 1 до 2 тис. мінімальнихдоходів громадян, на посадових осіб в розмірі від 2 до 10 тис. мінімальних доходів громадян.
3. За рішенням тимчасових обласних протиепідемічних комісій:
1)відмовитись від проведення та участі у масових заходах в приміщеннях та на території закладів освіти, зокрема пробного зовнішнього незалежного оцінювання, олімпіад, змагань, конкурсів, виставок тощо;
2)не направляти здобувачів освіти та співробітників закладів до країн з високим ступенем ризику зараження;
3)інформувати здобувачів освіти та співробітників закладів щодо того, як запобігти поширенню хвороби, та дій у випадку захворювання;
4)розробити заходи щодо проведення занять за допомогою дистанційних технологій та щодо відпрацювання занять відповідно до навчальних планів після нормалізації епідеміологічної ситуації;
5)розробити заходи щодо часткового переведення працівників на дистанційну роботу;
6)забезпечити профілактичні заходи, які попередять масове розповсюдження гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом, і гострих респіраторних інфекцій;
7)виділити у гуртожитках закладів профтеху, фахової передвищої, вищої, післядипломної освіти місця для ізоляції здобувачів освіти з ознаками гострих респіраторних захворювань;
8)виконувати рішення тимчасових обласних протиепідеміологічних комісій;
9)обмежити проведення запланованих нарад, перевірок, експертиз до нормалізації епідеміологічної ситуації.
4 .Підчас відвідування дитячого садочку проводила дезінфекцію групової кімнати , дитячих іграшок, меблів, дверних ручок , тощо.
5. Ознайомила батьків із особливостями організації режиму дітей вдома у період карантину. Написала інформацію у групу батьків що повинна знати дитина про коронавірус , за яких симптомів звертатися до лікаря, які правила поведінки під час карантину.
6. Розробила конспект занять з розділу сенсорне виховання у першій молодшій групі та заняття з мовленнєвого розвитку.
7. Надіслала орієнтовний розпорядок дня, який можуть організовувати батьки вдома для своїх дітей:
- ранкова гімнастика;
- логоритміка (вправляння у звуковимові: чистомовки, вправи з язичком);
- спільне приготування сніданку, обіду, вечері, сервіровка столу, прибирання; Надсилання орієнтовного розпорядку дня, який можуть організовувати батьки вдома:
- ранкова гімнастика;
- логоритміка (вправляння у звуковимові: чистомовки, вправи з язичком);
- спільне приготування сніданку, обіду, вечері, сервіровка столу, прибирання;
- організація специфічно дитячих видів діяльності (образотворчої, художньо-естетичної, спілкування, ігор і т.і.);
- прогулянки з дотриманням усіх рекомендацій захисту
8. Виготовила дидактичну гру з математики «встав пропущену цифру».
9. Оновлення дидактичних матеріалів для розвитку дрібної моторики рук.
10. Виготовила дидактичну гру «Залатай килимок»
Виготовлення атрибутів до тижня безпеки дорожнього руху.
11. Опрацювання статті А. Тристан «читаємо разом». З метою ознайомитись з досвідом реалізації , популярізації книжки в дитячому садку. «дошкільне виховання» 2019р, №5
12. Поповнила картотеку фізкультхвилнок
Виготовила дидактичну гру із сенсорного виховання «Знайди гараж для Автомобілля»
13. Опрацювала статтю К.Крутій «Педагогіка калабані».
З метою поглибити знання про практичні втілення принципу природовідповідності в освітній процес,уточнти поняття-здоров`язбережувальні, здоров`яформувальні та здоров`ярозвивальні технології. «Дошкільне виховання» 2019р,№6
14. Перегляд педради як застосовувати мнемотехніку в роботі з дошкільниками, як мнемотехніка допомагає дітям керувати процесом запам’ятовування ,удосконалювати своє мовлення , сприяє розвитку асоціативного й образного мислення , уваги.
15.Створила картотеку рухливих ігор на першу молодшу групу .
16. Виготовила дидактичну гру «склади пірамідку»
Виготовлення дидактичних матеріалів для розвитку сенсорної моторики.
17 . Перегляд вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину :корисні матеріали на допомогу педагогу». З метою отримати інформацію про використання методичних розробок та способи організувати навчання та дозвілля учасників освітнього процесу під час карантину.
18. Опрацювала статтю І.Кондратюк «Перезавантаження». ( «Дошкільне виховання» 2019р, №8
19. Пошук та підготовка матеріалів для створення пам'ятки для батьків та вихователів з питань безпеки життєдіяльності.
20. Пошук та підготовка матеріалів для поповнення папки « Консультації батьків»
(мобільні телефони : користь чи шкода)
21. Перегляд вебінару « Організація ігор і вправ, спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей . ( методика « пластичного дзеркала»). З метою оволодіння навичками організації та проведення ігор і вправ за методикою «пластичного дзеркала».
22. Перегляд майстеркласу зі створення писанки. Виготовлення атрибутів до свята Великодня
23. Перегляд вебінару на тему « цікаві розробки для дошкільнят»
24 .Створила скарбничку художнього слова «Вірші про Великдень» та поповнила папку « Розвиток мовлення та художня література»
25. Запропонувала у групу батьків тему тижня «Україна – рідний край»
26. Запропонувала батькам організувати фотоконкурс « Моя пасочка»
27. Ознайомилася з новинками видавництв методичних посібників для вихователя . видавництво «Ранок».
Конспект заняття з мовленнєвого спілкування «Казкова крамничка».
Виготовила конспект заняття з мовленнєвого спілкування для дітей середньої групи « На лісовій галявині»
28. Пошук та підготовка матеріалі для поповнення папки «Консультації для батьків»
29. Пошук та підготовка покидькових матеріалів для виготовлення ігор для розвитку дрібної моторики .
30.Пошук та підготовка матеріалів для поповнення папки «Консультації для батьків» «Мовлення дорослих – взірець для наслідування».
31. Виготовила ігри «Малюємо двома руками».
У батьківський куточок підготувала матеріал «Пам'ятки із питань безпеки життєдіяльності».
32. Пошук та виготовлення матеріалів для розвитку дрібної моторики рук.
33. Пошук та підготовка матеріалів для створення папки «Артикуляційна гімнастика»
34. Пошук матеріалів для оновлення картотеки дидактичних ігор.
35. Консультація для батьків «Про користь чарівної казки»
36. Опрацювала методичні рекомендації для педагогічних працівників
Розробила завдання з математики «Математичні приклади»
37. Виготовила дидактичну гру для розвитку дрібної моторики «Кольорові втулочки»(макарони).
Виготовила дидактичну гру «4 зайвий»
38 .Опрацювала матеріал «Інноваційні технології мовленнєвого розвитку дошкільників». За опрацьованим матеріалом відповіла на запитання анкети до даної теми.
39. Виготовила дидактичну гру з математики «Порахуй кружечки»
Виготовила дидактичну гру «У воді, на землі, у повітрі»
40. Створила папку роботи з батьками «Старша група».
Зробила дидактичну гру «Посади метелика на квітку».
41. Вготовила дидактичну гру з математики « Веселі фігурки»
Виготовила гру з математики «яблучка та веселі черв’ячки»
42. Пошук та поповнення матеріалів «Консультація батьків «мобільні телефони: користь чи шкода».
Підготувала комплекси артикуляційних вправ
43. Виготовила дидактичну гру «чия тінь?»
Виготовила дидактичну гру «Збираємо урожай»
44. Розробила картотеку «Дидактичні ігри , як засіб забезпечення сенсорного виховання дітей раннього віку».
Зробила дидактичну гру «Хто що їсть»
45 . Виготовила дидактичну гру з математики «Порівняй»( більше , менше, порівну).
Виготовила дидактичну гру на орієнтування у просторі .
46 .Написала конспект заняття з мовленнєвого спілкування для дітей 3 року життя «Кішка Мурка в гостях у малят»
Виготовила дидактичну гру з мовленнєвого спілкування «Де чий хвостик?»
47. написала конспект з мовленнєвого спілкування для дітей другої молодшої групи «Пригоди козенят».
48.Консультація для батьків «Мовлення дорослих – взірець для наслідування»
49 Виготовила картотеку дидактичних ігор для молодшої групи « Мовленнєві ігри за допомогою гри»
Виготовила дидактичну гру з математики «порахуй та розмалюй»
50. Підібрала та створила матеріал з розвитку мовлення «Ми весело граємо – знання перевіряємо»
Опрацювала матеріал «Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей(методика пластичного дзеркала )»
51. Опрацювала матеріал «Методика Марії Монтессорі та ігри з її методики»
52. Виготовила пальчиковий театр до казки « Теремок», «Колобок», «7 Козенят», «Курочка ряба»
53. Виготовила дидактичну гру з математики «Порахуй та з'єднай»
54. Виготовила дидактичну гру «Створи емоції».