РЕЖИМ ДНЯ ДНЗ №19 НА 2017 – 2018 н. р.

I МОЛ.

ГРУПА

II МОЛ.

ГРУПА

СЕРЕДНЯ

ГРУПА

СТАРША

ГРУПА

1. ПРИЙОМ ДІТЕЙ, ОГЛЯД, ІНД. РОБОТА

7.00 – 8.40

7.00 – 8.45

7.00 – 8.45

7.00-8.45

2. РАНКОВА ГІМНАСТИКА

8.40 -8.50

8.45 – 9.00

8.45 – 9.00

8.45 – 9.00

3. С Н І Д А Н О К

8.55 – 9.20

9.00 – 9.20

9.00 – 9.20

9.00 – 9.15

  1. ЗАНЯТТЯ № 1

ЗАНЯТТЯ № 2

ЗАНЯТТЯ №3

/ В ГРУППІ, НА МАЙДАНЧИКУ/

/ ІНДИВІДУАЛЬНІ, ПІДГРУППОВІ /

9.30 – 9.50

10.00 – 10.15

9.30 – 9.50

10.00 – 10.20

9.30 – 9.55

10.00-10.20

9.20 – 9.55

10.00-10.25

10.30-11.00

5. ПРОГУЛЯНКА

10.15 – 11.15

10.20 – 11.45

10.30–12.00

11.00-12.15
6. О Б І Д

11.30 – 12.00

11.50 – 12.20

12.10-12.30

12.20-12.40

7. С О Н

12.15 – 15.15

12.35 – 15.15

12.40- 15.00

12.50-15.00

8. ПІДЙОМ, ВОДНІ

ПРОЦЕДУРИ

15.15 - 15.30

15.15 – 15.30

15.00 –15.10

15.00-15.15

9. П О Л У Д Е Н О К

15.30 – 15.45

15.30 – 15.45

15.15 – 15.30

15.15 –15.30

10. ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА

П Р О Г У Л Я Н К А

15.45 –16.25

15.45 – 16.30

15.35 – 16.40

15.35 – 16.40

11. ВЕЧЕРЯ

16.30 – 16.50

16.35 – 16.50

16.40 – 17.00

16.45 – 17.00

12. ПРОГУЛЯНКА,

ПОВЕРНЕННЯ ДО ДОМУ

17.00 – 19.00

17.00 – 19.00

17.00 – 19.00

17.00 – 19.00

 

Орієнтовна сітка занять на 2017-2018 н. р. для ІІ молодшої групи №2. Вихователі: Бойчук Е.І.

Тривалість занять – 10 х.

Понеділок Вівторок Середа Четвер

П’ятниця

1.Ознайомлення з соціумом / Ознайомлення з природним довкіллям 9.30.2. Художньо-продуктивна діяльність . Малювання 10.00.Друга половина дня: - рухливі ігри/фізкультурні вправи- конструктивно – будівельні Ігри- ейдетика: ігри на розвиток слуху,зору,слухової і зорової пам»яті, тактильності, уваги, уяви.- ОБЖ

Індивідуальна робота: - розвиток мовлення - форм. культ - гіг. навичок

1. Логіко-математичний розвиток 9.30.
2. Музичне 9.50.Друга половина дня:- читання художніх творів- розучування потішок, забавлянок, віршиків

- рухливі ігри/ фізкультурні вправи

Індивідуальна робота:

- з сенсорного виховання

- з формування культурно-гігієнічних навичок

1. Фізкультурне заняття 9.20. /2-4 тиждень з фізінструктором/
2. Розвиток мовлення. Культура мовленнєвого спілкування. 9.30.Друга половина дня:-настільно-друковані ігри-настільний / ляльковий/ пальчиковий театри

- екологія здоров’я та формування культ – гіг. навичок

Індивідуальна робота:

- з розвитку мовлення

- з розвитку рухів

1. Сенсорний розвиток/ Дидактичні ігри з сенсорного виховання. 9.30.2. Художньо-продуктивна діяльність.Аплікація /викладання/ -1-3 тиждень Ліплення - 2-4 тиждень 10.00.Друга половина дня: 3. Фізкультурне заняття 16.25./ з фізінструктором/ 2-4 тиждень

- елементарні доручення в кутку природи

Індивідуальна робота:

- з розвитку мовлення

- з сенсорного виховання

1.Розвиток мовлення. Культура мовленнєвого спілкування. 9.30.2. Музичне 9.50.Друга половина дня-конструктивно - будівельні ігри

- ігри – драматизації

- рухливі ігри/ фізкультурні вправи

Індивідуальна робота:

- з образотворчої діяльності

- з розвитку мовлення

 Орієнтовна сітка занять для ІІ мол.групи № 1 на 2017 – 2018 н. р. Вихователі: Круценко Л.І., Коваль О.І. Тривалість занять – 15 хв, інтегрованих- до 25 хв.

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

1.Розвиток мовлення/Культура мовленнєвого спілкування. 9.30. 2.Художньо-продуктивна діяльність. Малювання 9.50.3. Фізкультурне заняття з фізінструктором/на прогулянці 10.45. Друга половина дня: - Музично-театралізована діяльність 15.15 – 15.45- Ейдетика: ігри на розвиток слуху, зорової пам»яті

Індивідуальна робота:

- звукова культура мови, ігри на звуконаслідування

1. Музичне 9.20.2. Логіко-математичний розвиток 9.45.Друга половина дня:-сюжетно-рольові ігри- фізвправи на прогулянці- ОБЖ

Індивідуальна робота:

- з математики

- ігри на розвиток зору, слуху

1. Фізкультура 9.20. /з фізінструктором 1-3 тиждень/2. Розвиток мовлення/ культура мовленнєвого спілкування. 9.45.Друга половина дня:- самостійно-ігрова діяльність- доручення в кутку природиІндивідуальна робота:

- з розвитку рухів

- з розвитку мовлення

 

1. Художньо-продуктивна діяльність. Аплікація 1-3 тиждень. Ліплення 2-4 тиждень. 9.30.2. Розвиток мовлення /Ознайомлення з природним довкіллям. 10.00.Друга половина дня: 3. Фізкультура 16.25. /з фізінструкторм 1-3 тиждень/

- самостійна-художня діяльність

- сюжетно – рольові ігри

Індивідуальна робота:

- на формування звукової культури мовлення

1. Музичне 9.30.2. Ознайомлення з соціумом/Культура мовленнєвого спілкування 10.00.Друга половина дня:- фізвправи на прогулянці

- настільно-друковані ігри

- ігри-драматизації

- доручення в природі

Індивідуальна робота:

- розучування віршів

- з образотв. мистецтва

- екологія здоров»я

 Орієнтовна сітка занять на 2017-2018 н. р. для середньої групи. Вихователі: Єдрзеяк К.С., Поштак Н.Ф. Тривалість занять – 20 хв, інтегрованих – до 25 хв.

Понеділок Вівторок Середа Четвер П’ятниця
1.Музичне 9.20.2.Інтегроване заняття. Ознайомлення з соціумом/ Розвиток мовлення 9.45.Друга половина дня:- Музично – театралізована діяльність 15.15-15.45

- Ейдетика: ігри га розвиток слуху, зору, тактильності

- фізвправи на прогулянці /рухливі ігри

Індивідуальна робота:

- з розвитку мовлення

- екологія здоров»я

1. Логіко-математичний розвиток 9.30.2. Ознайомлення з природним довкіллям/ Культура мовленнєвого спілкування 10.00. 3.Фізкультурне заняття з фізінструктором (на прогулянці) 11.00.Друга половина дня:- Конструктивно-буд.ігри- екологія здоров»я; ОБЖ

Індивідуальна робота:

- з математики

- дидактичні ігри на розвиток логічного мислення

1. Розвиток мовлення/ Культура мовленнєвого спілкування 9.30.2. Фізкультурне заняття з фізінструктором 10.05. Друга половина дня:- настільно-дидактичні ігри- доручення в кутку природи

- сюжетно – рольові ігри

Індивідуальна робота:

- з розвитку мовлення

- з форм. грам. прав. мови

1.Музичне 9.20.2. Художньо-продуктивна діяльність:Аплікація /1-3 тижд./ Ліплення /2-4 тижд./9.45.Друга половина дня:3. Фізкультурне заняття /в муз. залі, з фізінструктором/ 15.45.

- ігри - драматизації

- самостійна художня діяльність

- Екологія здоров»я Індивідуальна робота: - розучування віршів - звукова культура мови

1. Розвиток мовлення/ Культура мовленнєвого спілкування/ Ознайомлення з соціумом 9.30.2.Художньо-продуктивна діяльність. Малювання 10.00.Друга половина дня:- доручення в кутку природи

- дидактичні ігри

- ігри - драматизації

- фізвправи на прогулянці/пішохідний перехід

Індивідуальна робота:

- розвиток творчих здібностей в образотворчий діяльності

 Орієнтовна сітка занять старшої групи №1 на 2017-2018 н.р. Вихователі: Кий С.В. /Тривалість занять – 20 хв.

Інтегровані до - 35 хв/

Понеділок Вівторок Середа Четвер П’ятниця
1.Інтегроване заняття Ознайомлення з соціумом/Розвиток мовлення 9.30.2. Художньо-продуктивна діяльність. Аплікація/1-3 тиждень/ Ліплення 2-4 тиждень. 10.00.3. Фізкультура з фізінструктором /на прогулянці / 11.30. Друга половина дня:

-Музично-театралізована діяльність 15.15-15.45. -ейдетика: ігри на розвиток слуху, зору; слухової та зорової пам»яті Індивідуальна робота:

- розвиток мовлення

- розучування віршів

1. Логіко-математичний розвиток 9.20.2 .Музичне 10.20.

Друга половина дня:

-Художньо-продуктивна діяльність (СХД. Художня праця)

- Доручення в кутку природи

- Сюжетно-рольові ігри

- Фізвправи на прогулянці

Індивідуальна робота:

- з розвитку математичних уявлень

- з розвитку логічного мислення

1. Розвиток мовлення/Культура мовленнєвого спілкування 9.20. 3.Фізкультура. 10.05. /в муз. залі, з фізінструктором/

Друга половина дня:

- Конструювання

- Настільно – дидактичні розвивальні ігри

- Спортивні свята і розваги

Індивідуальна робота:

- зі звукової культури мовлення

-з розвитку дрібної моторики/в зошитах

- ейдетика: ігри на розвиток слухової та зорової пам»яті

1.Ознайомлення з соціумом/Культура мовленнєвого спілкування 9.20.2..Ознайомлення з природним довкіллям 9.45.

Друга половина дня:

3. Фізкультура 15.20. / в муз.залі,з фізінструкторм/

- Рухливі ігри

- Самостійно – художня діяльність

- Екологія здоров»я; ОБЖ

Індивідуальна робота:

- звукова культура мови

- розвиток творчих здібностей

- робота в зошитах

1. Художньо-продуктивна діяльність. Малювання 9.30.3. Музичне 10.20.

Друга половина дня:

- господарьско - побутова праця

- ігри – драм атизації

- фізвправи на прогулянці/пішохідний перехід

Індивідуальна робота:

- формування

грам.прав.мови

-розвиток пам’яті, уваги, уяви

 Орієнтовна сітка занять старшої групи №2 на 2017-2018 н.р. Вихователі : Гецко Є.М., Бодак Г.І. Тривалість занять -25 хв, інтегрованих - до 35.

Понеділок Вівторок Середа Четвер П’ятниця
1 .Інтегроване заняття Ознайомлення з соціумом / Розвиток мовлення 9.20.2.Художньо-продуктивна діяльність Малювання 09.55.3. Музичне 10.30.Друга половина дня:

Музично-театралізована діяльність 15.45-17.00.

- сюжетно-рольові ігри

- художньо-естетична діяльність

- фізвправи на прогулянці

Індивідуальна робота:

- розучування віршів

- звукова культура мови

- грам. прав. мови

1.Логіко-математичний розвиток 9.30.2. Ознайомлення з природним довкіллям 10.00.3.Фізкультурне заняття з фізінструктором/на прогулянці/11.30.Друга половина дня:

- ігри з буд. матеріалом

- ознайомлення з фольклором

Індивідуальна робота:

- дидактичні ігри на розвиток пам»яті, уваги, логічного мислення

 

1.Грамота/Робота в зошитах 9.30.2. Фізкультурне заняття /в муз.залі з фізінструктором/10.30.Друга половина дня: -Художньо-продуктивна діяльність ( СХД, Художня праця)- самостійна ігрова діяльність

- екологія здоров»я; ОБЖ

Спортивні свята і розваги /за графіком фізінструктора/

Індивідуальна робота:

- з грамоти

- вправи в зошитах на розвиток дрібної моторики

 

1. Логіко-математичний розвиток 9.30.2.Музичне 10.30.Друга половина дня:3.Фізкультурне заняття 16.00./в муз.залі з фізінструктором/- ігри з буд. матеріалом - робота в зошитах

Індивідуальна робота:

- з розвитку мовлення

- з формування граматично правильної мови

- зі звукової культури мови

1. Культура мовленнєвого спілкування/ Розвиток мовлення 9.20.2.Художньо-продуктивна діяльність. 9.50.Аплікація - 1 3 тижденьЛіплення - 2-4 тиждень

Ознайомлення з природним довкіллям /на прогулянці/.

Друга половина дня:

Господарсько-побутова праця

Праця в природі

Самостійна ігрова діяльність

Фізвправи на прогулянці/ пішохідний перехід

Індивідуальна робота:

-з образотворчого мистецтва - з розвитку творчих здібностей

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовна сітка занять для І мол. групи  на 2017-2018 н.р. Вихователі: Фоміна Ж.В. Тривалість занять-10 хв, інтегрованих- до 25.

Понеділок Вівторок Середа Четвер П’ятниця
1.Розвиток мовлення. Культура мовленнєвого спілкування 9.30.2. Музичне 09.50.

 Друга половина дня:

- Ейдетика; ігри на розвиток слуху, зору, слухової та зорової пам’яті, тактильності, уваги, уяви - ОБЖ

  • ознайомлення з фольклором
  • фізвправи на прогулянці

Індивідуальна робота:

- звукова культура мови, ігри на звуконаслідування

 

1. Сенсорний розвиток/ дидактичні ігри з сенсорного виховання 9.30.

2. Художньо-продуктивна діяльність. Аплікація/викладання/1-3 тиждень/
Ліплення/2-4 тиждень 10.00.

Друга половина дня:

- ознайомлення з фольклором

- самостійна ігорова діяльність

- екологія здоров’я, ОБЖ

Індивідуальна робота:

- з сенсорного виховання

- з розвитку рухової активності

1. Розвиток мовлення. Культура мовленнєвого спілкування 9.30.2. Фізкультурне заняття. 10.00. / в групі /

 Друга половина дня:

- едетика: ігри на розвиток слуху, зору, тактильності; на розвиток слухової і зорової пам’яті, уваги
Індивідуальна робота:

- з розвитку мовлення

- ознайомлення з фольклором

- з сенсорного виховання

- з сенсорного виховання

1.Художньо-продуктивна діяльність. Малювання. 9.40.2.Музичне 10.00.

 Друга половина дня:

3.Фізкультурне заняття

16.00. / в групі /

- коструктивно-буд.ігри

Індивідуальна робота:

- з розвитку мовлення

- екологія здоров’я

 

1. Сенсорний розвиток/Дид. ігри з сенсорного виховання 9.30.2. Ознайомлення з природним довкіллям / на прогулянці/ 10.00.

 Друга половина дня:

- Доручення в куточку природі

- Самостійна ігрова діяльність

- Дидактичні розвивальні ігри та завдання

- фізвправи на прогулянці

Індивідуальна робота:

-з образотворчого мистецтва

 

 

 

Прокоментувати


Рекомендуємо

Шановні гості! Отримуйте оновлення сайту ДНЗ №19 на електронну скриньку! Впишіть іі адресу у формі знизу і натисніть"Отримувати!"
Ми знаходимося за адресою: м. Ужгород, вул. Белінського, 22 т. ( 0312 ) 2 - 65 - 17 Електронна скринька: dnzn19@gmail.com Електронна реєстрація в ДНЗ №19: http://uzhgorod-dnz19.klasna.com/