admin 4 - Март - 2014

пихологічний комфорт дитини

Психологічний комфорт – це відчуття задоволення, прийняття оточення, відповідності стану людини або дитини до навколишніх умов існування. Якщо змалечку дитину виховувати в атмосфері любові та взаємопорозуміння, вона виросте чуйною та доброзичливою.
Якщо ж батьки зривають на ній всі свої невдачі й подають приклад стосунків, не гідний наслідування, то дитина зростає нечуйною, черствою, а іноді жорстокою у ставленні до інших(до тварин, рослин, людей), із проблема у розвитку не лише морально – ціннісної сфери особистості, а й емоційно вольової, пізнавальної.

Мама для дитини – перший психологічний захист.

У дітей, розлучених з мамою у ранньому віці, навіть на короткий термін, виникає депресія, а іноді, як наслідок, синдром недорозвиненості. Причина – збіднілий емоційний світ людини, брак спілкування та уваги. Якщо мати та близькі люди не застосовують у спілкування з дитиною тілесного фізичного контакту, прогладжування, усмішок, похвали, то у дітей виявляється більше поведінкових відхилень від норми, ніж у тих, які виховуються у сім’ї, що намагається створити психологічно комфортне середовище для зростання малюка.

Дитину навчає те, що її оточує.

* Якщо малюка часто критикують, то, відповідно,навчають осуджувати;

*Якщо демонструють ворожість – учать битися;

*Якщо висміюють – дитина буде несміливою, невпевненою у собі, з комплексом неповноцінності;

*Якщо ж часто соромлять, то прививають комплекс провини;

*Якщо хоча б іноді бувають поблажливими,то виховують дитину терплячою;

*Якщо хвалять – навчають оцінювати;

*Якщо батьки чесні з дитиною - вчать справедливості й відповідальності; намагаються створити для малюка безпечне середовище – вчать вірити в себе і в людей;

*Якщо дорослі намагаються створити атмосферу дружби
та взаєморозуміння – вчать знаходити любов у світі;

*Якщо її привчають до колективної праці
– дають відчуття власної значущості (дитина почувається потрібною); доброзичливо ставляться до інших – виховують вміння співпереживати (з наданням можливості допомоги) до тих, хто цього потребує, – рослина, тварина чи людина – матимуть гарантовану поміч від власної дитини в майбутньому, оскільки виростять її небайдужою;

*Якщо звертають увагу на гарні речі – розвивають естетичний смак.

Зауважу також, що психологи доводять: чим вищий естетичний рівень сприйняття у дітей, то менше емоційних розладів у дитини.

Отже, якою виросте наша дитина,залежить повністю від того, які умови ми їй створюємо, які речі вона вважатиме для себеприйнятними і комфортними, а які ні.

Щоб малюк комфортно почувався у суспільстві, ми повинні прививати йому не словами, а власними вчинками, діями такі норми суспільної моралі, як чесність, відповідальність, відчуття власної гідності, працьовитість, терпіння, совість, почуття обов’язку, вміння співпереживати, доброзичливість, благочинність тощо. Норми моралі мають слугувати духовному росту особистості. Також, щоб створити комфортні умови існування дитини, нам слід змалку привчати її до праці й до організаціїцієї праці.

психологічний комфорт дитини

Для того, щоб отримувати новини ДНЗ на електронну пошту, впишіть іі адресу у формі знизу і натисніть"Отримувати!"

Отримувати новини сайту на електронну пошту:
Порекомендуйте запис друзям:

Прокоментувати


Рекомендуємо

Шановні гості! Отримуйте оновлення сайту ДНЗ №19 на електронну скриньку! Впишіть іі адресу у формі знизу і натисніть"Отримувати!"
Ми знаходимося за адресою: м. Ужгород, вул. Белінського, 22 т. ( 0312 ) 2 - 65 - 17 Електронна скринька: dnzn19@gmail.com Електронна реєстрація в ДНЗ №19: http://uzhgorod-dnz19.klasna.com/